• BLOG
  • Ελλάδα
  • Νέο Επιχειρείν: Δεκαπλασιάστηκε (!) η ζήτηση για δημιουργία e-shop! Γνωρίστε το #PoweredbyEPIDOSIS
 -  Νέο Επιχειρείν: Δεκαπλασιάστηκε (!) η ζήτηση για δημιουργία e-shop! Γνωρίστε την απολυτη 360ο υποστήριξη του #PoweredbyEPIDOSIS

Νέο Επιχειρείν: Δεκαπλασιάστηκε (!) η ζήτηση για δημιουργία e-shop! Γνωρίστε την απολυτη 360ο υποστήριξη του #PoweredbyEPIDOSIS

  • BLOG
  • Ελλάδα
  • Νέο Επιχειρείν: Δεκαπλασιάστηκε (!) η ζήτηση για δημιουργία e-shop! Γνωρίστε το #PoweredbyEPIDOSIS

Η ζήτηση για τη δημιουργία e-shops από τους μικρούς δεκαπλασιάστηκε μετά την εκδήλωση της πανδημίας Covid-19 και την καραντίνα, όπως επισημαίνει μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Γιάννης Καραλής, διευθύνων σύμβουλος της «NetSteps SA», εταιρείας ανάπτυξης έργων ηλεκτρονικού εμπορίου και ψηφιακού μάρκετινγκ, μεταφέροντας την εμπειρία του.

Ωστόσο, προσθέτει, συχνά οι μικροί επιχειρηματίες δεν γνωρίζουν ότι δεν αρκεί να δημιουργήσεις ένα site στο Ίντερνετ για να πουλήσεις, αλλά απαιτούνται σημαντικές δαπάνες σε μάρκετινγκ και άλλες διαδικασίες, ώστε ...«να μη σε φάνε οι καρχαρίες».

Με άλλα λόγια, οι μικροί επιχειρηματίες συχνά δεν έχουν εικόνα του τι απαιτείται για να πετύχουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο, δεν έχουν αντιληφθεί το μέγεθος της απαιτούμενης επένδυσης και, επειδή δεν έχουν εξοικείωση με το αντικείμενο, δεν αντιλαμβάνονται ότι δεν μπορείς να πουλήσεις φτιάχνοντας ένα eShop με πολύ μικρό κόστος, τάξης μεγέθους των 500 ευρώ.

«Χρειάζεται να γίνει αντιληπτό ότι η έννοια του "ebusiness" (ηλεκτρονικού επιχειρείν) δεν είναι ταυτόσημη με το "κάνω ένα eShop" και ότι το "φτιάξε μου ένα eShop" δεν είναι το ίδιο με το "φτιάξε μου ένα site". Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που φτιάχνεται με χαμηλό κόστος, δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά -υπάρχουν θέματα ασφάλειας, λειτουργικότητας, ταχύτητας, εμπειρίας χρήστη.

Για να πετύχει ένα eShop απαιτείται συνεχές development (ανάπτυξη), ώστε να βελτιώνεται διαρκώς, για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών του. Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει προχωρήσει πλέον πάρα πολύ, οι καταναλωτές επισκέπτονται πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα υψηλών προδιαγραφών και είναι πλέον πολύ απαιτητικοί. Ηλεκτρονικό κατάστημα σημαίνει συγκεκριμένες διαδικασίες, εξυπηρέτηση πελατών, ποιοτικές φωτογραφίες, μάρκετινγκ και διαφήμιση, συμμόρφωση με την εκάστοτε νομοθεσία», εξηγεί.

Στους μικρούς επιχειρηματίες, που δεν έχουν τη δυνατότητα να επενδύσουν τα απαιτούμενα χρήματα σε ένα eShop - που πολλές φορές φτάνουν σε αρκετές δεκάδες χιλιάδες ευρώ, συμπεριλαμβανομένων των δαπανών μάρκετινγκ και διαφήμισης- προτείνει ως ασφαλέστερη λύση την εγγραφή τους σε marketplaces (ηλεκτρονικές αγορές/πλατφόρμες), όπως η skroutz.gr ή η amazon.com. Έτσι, λέει, μπορούν να δημιουργήσουν με μεγαλύτερη ασφάλεια μια εικόνα στον ψηφιακό κόσμο, ανεβάζοντας στις πλατφόρμες αυτές κάποια από τα προϊόντα τους.

«Το κόστος της επένδυσης στο ηλεκτρονικό εμπόριο θα ανεβαίνει συνέχεια και εκτιμώ ότι στο τέλος θα επιβιώσουν μόνο τα ηλεκτρονικά καταστήματα υψηλών προδιαγραφών και οι μικροί θα μπορούν να πουλάνε τα προϊόντα τους μεσω marketplaces», εκτιμά.

Αξιολογώντας υποψήφιους συνεργάτες

Αν κάποιος έχει τη δυνατότητα να επενδύσει τα απαιτούμενα χρήματα, για να δημιουργήσει ένα «σωστό» eShop, πόσο σίγουρος μπορεί να αισθάνεται ότι η επένδυσή του αυτή θα αποδώσει;

«Φυσικά σε κάθε επένδυση πάντα υπάρχει ο κίνδυνος της αποτυχίας. Ωστόσο, αυτό που φοβάμαι περισσότερο είναι μια αποτυχία, που δεν οφείλεται στην έλλειψη χρημάτων, ούτε σε άλλους παράγοντες, αλλά στην επιλογή λάθος συνεργατών.

Μπορεί κάποιος να επενδύσει σε ένα eshop, αλλά να αποτύχει εξαιτίας κακών συνεργασιών. Θεωρώ λοιπόν πολύ σημαντικό ο κάθε ενδιαφερόμενος να αξιολογεί πάρα πολύ προσεκτικά τους συνεργάτες του. Να διασφαλίζει ότι υπάρχει η τεχνογνωσία, να ζητά πληροφορίες για το τι έχει πετύχει η εταιρεία με την οποία θέλει να συνεργαστεί, ποιοι είναι οι πελάτες της, αν έχει λάβει διακρίσεις, και επίσης να υπάρχει χημεία μεταξύ του επιχειρηματία και της εταιρείας που θα αναπτύξει το eShop του» λέει.

Προσθέτει πως αυξημένες είναι -μετά την εκδήλωση της πανδημίας- και οι κρούσεις προς τη NetSteps από μεγάλους παίκτες του λιανεμπορίου, οι οποίοι ενδιαφέρονται να επεκτείνουν τις online δυνατότητές τους. «Έχουν διπλασιαστεί τα αιτήματα από μεγάλους πελάτες μας, οι οποίοι θέλουν να επενδύσουν χρήματα στην επέκταση των ήδη υφιστάμενων eShops τους και στο πιο δυναμικό πέρασμα από τον offline στον online κόσμο», σημειώνει ο Γιάννης Καραλής κι εκτιμά ότι το μέγεθος των αλυσίδων φυσικών καταστημάτων πιθανότατα θα μικρύνει και η διαδικτυακή παρουσία θα αυξηθεί.

Σε σχέση με τους αντίστοιχους μήνες του 2019, η επισκεψιμότητα του e-shop τον Μάρτιο ήταν αυξημένη κατά 152%, τον Απρίλιο κατά 289% και τον Μάιο κατά 108%. Οι παραγγελίες αυξήθηκαν κατά 126% (Μάρτιος), 461% (Απρίλιος) και 124% (Μάιος) αντίστοιχα και ο τζίρος κατά 210%, 516% και 121% στους τρεις μήνες.

Από την αρχή του καλοκαιριού η κατάσταση άρχισε να ισορροπεί με μικρότερα ποσοστά αύξησης τζίρου (κατά 20% τον Ιούνιο και 66% τον Ιούλιο)» εξηγεί και προσθέτει ότι μια πρόσθετη καινοτομία της εταιρείας ήταν ότι τη Μεγάλη Εβδομάδα, όταν λόγω Πάσχα κάποιες εταιρείες courier «μπλόκαραν», τα μέλη της οικογένειας αποφάσισαν να παραδίδουν οι ίδιοι τα προϊόντα τους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με δικά τους μέσα...

Ψώνια με βιντεοκλήση και καραντίνα-πάρτι

Με αφορμή το lockdown, επισημαίνει ο Κύρος Βογιατζόγλου, πολλοί κατάλαβαν ότι «το οnline δεν είναι και on the side (δεν πρέπει να αφήνεται στην άκρη). Μάλιστα, μέσω των eShops προέκυψαν καινοτομίες όπως το live shopping (αγορές με βιντεοκλήση), κάτι που εταιρεία-πελάτης μας άρχισε να κάνει μέσα στην καραντίνα ή τα on-line πάρτι, με την αποστολή στον εορτάζοντα ή την εορτάζουσα ενός κουτιού-έκπληξη, το οποίο ανοιγόταν ενώπιον φίλων και συγγενών σε ένα πάρτι μέσω τηλεδιάσκεψης.

Γίναμε γενικά όλοι πιο εφευρετικοί και σίγουρα υπάρχει μεγάλη κινητικότητα για νέα eShops, αλλά πρέπει όλοι να έχουν κατά νου πως το e-commerce δεν είναι τόσο απλό, δεν ανοίγεις απλά ένα κατάστημα και πουλάει» λέει χαρακτηριστικά ο Κύρος, σημειώνοντας ότι αφενός θα πρέπει να έχεις ασχοληθεί πολύ για να πετύχεις και αφετέρου να βρεις τις σωστές ισορροπίες, είτε αυτές αφορούν τη διαχείριση της αποθήκης/στοκ, είτε τις εναλλακτικές μορφές επικοινωνίας, είτε ακόμα και τους λεπτούς χειρισμούς που χρειάζονται στη διαφήμιση.

«Έπρεπε να χτενίσουμε τα πάντα. Πώς να διαφημίσεις ποδήλατα ή πατίνια, που συνήθως τα διαφημίζεις την Άνοιξη, όταν υπάρχουν περιορισμοί στην κυκλοφορία; Πώς να διαφημιστεί μια εταιρεία που πουλάει είδη πάρτι, όταν απαγορεύονται οι συναθροίσεις πολλών ατόμων;» περιγράφει ο Κύρος Βογιατζόγλου.

Ανοίγοντας κατάστημα στη ...μέση του Ειρηνικού

Σε κάποια e-shops είδαμε αύξηση επισκεψιμότητας κατά 600%-800% μέσα σε λίγες ημέρες» επισημαίνει ο Πάνος Βούλγαρης.

Ερωτηθείς πώς βλέπει να εξελίσσεται η αγορά από εδώ και πέρα, σημειώνει ότι οι αλλαγές σχετίζονται με δύο διαφορετικούς πυλώνες:

Ο ένας είναι οι καταναλωτές, που στη διάρκεια του lockdown εξοικειώθηκαν με τις ηλεκτρονικές αγορές κατ΄ανάγκη και δεν αποκλείεται να διατηρήσουν τις νέες καταναλωτικές τους συνήθειες.

Ο δεύτερος είναι οι ίδιοι οι έμποροι. Κάποιοι ήταν έτοιμοι ήδη από πριν να περάσουν στην εποχή του ηλεκτρονικού εμπορίου και άλλοι είχαν μείνει πίσω, δεν είχαν αντιληφθεί ότι δεν αρκεί το φυσικό κατάστημα.

Πλέον όλοι έχουν κάνει κινήσεις. Το ερώτημα, λέει, είναι αν πρόκειται για κινήσεις πανικού ή για επιλογές με διάρκεια και οργανωμένες με ένα πλάνο.

«Όταν ανοίγεις ένα e-shop είναι σαν να ανοίγεις ένα κατάστημα στη μέση του Ειρηνικού. Υπάρχει, αλλά κανείς δεν το ξέρει ότι υπάρχει, αν δεν το κάνεις εσύ γνωστό. Άρα, δεν αρκεί να το δημιουργήσεις, χρειάζεται να κάνεις όλες τις σωστές κινήσεις», καταλήγει ο Πάνος Βούλγαρης.

Πηγή: sofokleousin.gr

 

#PoweredbyEPIDOSIS – Η απόλυτη 360ο Υποστήριξη μόνο από την EPIDOSIS

H EPIDOSIS δραστηριοποιείται τα τελευταία 30 χρόνια σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Πολωνία, παρέχοντας υπηρεσίες εξατομικευμένου φοροσχεδιασμού με έντονο συμβουλευτικό χαρακτήρα, για περισσότερα από 30 χρόνια. Η εκτεταμένη ενασχόληση με τις συγκεκριμένες αγορές μας έχει εξοπλίσει με ασύγκριτη εμπειρία και την απαραίτητη τεχνογνωσία για να σας βοηθήσουμε να πραγματοποιήσετε το επιχειρηματικό σας εγχείρημα με τον υψηλότερο δυνατό βαθμό επιτυχίας.

Κάθε εταιρία που υποστηρίζεται λογιστικά και φοροτεχνικά από την EPIDOSIS, καλύπτεται και σε όλους τομείς του επιχειρηματικού φάσματος. Ξεκινώντας από τη νομική και τη μεταφραστική υποστήριξη, συνεχίζει με την αναζήτηση ένταξης σε επιδοτούμενα προγράμματα και χρηματοδότησης μέχρι την ανάπτυξη στρατηγική προώθηση και την υποστήριξη του business development της επιχείρησης.

Epidosis Provided Services

Η συνεργασία με την EPIDOSIS θα σας «μυήσει» στην απολύτη 360ο υποστήριξη από μια και μόνο εταιρία. Αυτό που εμείς ονομάζουμε #PoweredbyEPIDOSIS και μας ξεχωρίζει από οτιδήποτε γνωρίζετε μέχρι τώρα στον τομέα της Συμβουλευτικής επιχειρήσεων.  

- Εξατομικευμένος φοροσχεδιασμός

Ο λογιστικός σχεδιασμός και ο έλεγχος αυτού είναι διαδικασίες απαραίτητες ώστε αφενός να αποφεύγονται οι φορολογικοί κίνδυνοι και αφετέρου να λαμβάνεται η μεγαλύτερη δυνατή ωφέλεια πάντα μέσα στα πλαίσια της νομοθεσίας κάθε χώρας. Ο σωστός φοροσχεδιασμός θωρακίζει το σύνολο της επιχείρησης σας λαμβάνοντας υπόψιν τις ανάγκες και τις ιδιαίτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει στο εκάστοτε περιβάλλον που αυτή δραστηριοποιείται.

- Πλήρης φορολογική και τραπεζική υποστήριξη

Η εταιρία EPIDOSIS σας παρέχει υπηρεσίες Φορολογικής και Λογιστικής Υποστήριξης αλλά και έναν ολοκληρωμένο φοροσχεδιασμό που θα αγκαλιάσει κάθε πτυχή της επιχείρησης σας. Συγχρόνως είμαστε σε θέση να υποστηρίξουμε κάθε επιχειρηματία στο  άνοιγμα τραπεζικών λογαριασμών όψεως σε Ελληνικές τράπεζες και του εξωτερικού.

- Μισθοδοτική κάλυψη και υποστήριξη  

Παρακολούθηση των ασφαλιστικών εισφορών και υποχρεώσεων του διαχειριστή καθώς και των διαδικασιών πρόσληψης προσωπικού, τη μισθοδοσία και πραγματοποίηση όλων των απαραίτητων υποβολών αναφορικά με αυτήν τόσο σε μηνιαία όσο και σε ετήσια βάση.

- Εφαρμογή Ηλεκτρονικής τιμολόγησης  EPSILON Smart 

Αναπόσπαστο μέρος της λογιστικής υποστήριξης της εταιρίας είναι και η εγκατάσταση εφαρμογής ηλεκτρονικής τιμολόγησης καθώς από τις 20 Ιουλίου 2020 όλες οι επιχειρήσεις είναι υποχρεωμένες να διαβιβάζουν τα δεδομένα όλων τα λογιστικών εγγραφών τους στην πλατφόρμα MyDATA της ΑΑΔΕ.

Στην πλατφόρμα αυτή τηρούνται τα φορολογικά ηλεκτρονικά βιβλία (e-βιβλία) τα οποία θα πρέπει να είναι σε συμφωνία με τις φορολογικές δηλώσεις εισοδήματος (Ε3), ΦΠΑ και λοιπών φόρων και τελών της επιχείρησης.

H EPIDOSIS, ως Official Accounting Partner της EPSILON NET μπορεί και παρέχει σε κάθε ελεύθερο επαγγελματία και μικρομεσαία επιχείρηση τη λύση του EPSILON Smart, την αρτιότερη εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης, προκειμένου εύκολα, γρήγορα και με αξιοπιστία, να ξεκινήσει τη μετάβαση στην τήρηση των ηλεκτρονικών βιβλίων και της ηλεκτρονικής τιμολόγησης.

Δωρεάν Tax Training Seminar

Σε κάθε νέα συνεργασία η EPIDOSIS οργανώνει για λογαριασμό του πελάτη ένα Εξατομικευμένο Φορολογικό Σεμινάριο. Αυτό αφορά την ορθή έκδοση των παραστατικών της εταιρίας και τη λογιστική διαχείριση αυτής. Η εκπαίδευση γίνεται κατά την έναρξη εργασιών της εταιρίας του και εάν απαιτηθεί δύναται να επαναληφθεί. Αφορά τη γενική διαχείριση ενώ ειδικά θέματα διευκρινίζονται οποιαδήποτε στιγμή απαιτηθεί.

Ολοκληρωμένη Νομική Υποστήριξη

Το Νομικό τμήμα της εταιρείας μας με τους έμπειρους δικηγόρους μας, πέρα από την νομική σύσταση της εταιρείας σας, αναλαμβάνουν την σύνταξη όλων των εμπορικών συμβάσεων καθώς και των λοιπών νομικών θεμάτων που θα προκύψουν κατά την λειτουργία της εταιρείας σας. Η EPIDOSIS επιπλέον μπορεί να διασφαλίσει τα συμφέροντά σας σε οποιαδήποτε συναλλαγή με δυνητικούς συνεργάτες και να αναλάβει την εξασφάλισή σας για θέματα όπως η κατοχύρωση εμπορικού σήματος.

Αναζήτηση ένταξης σε επιδοτούμενα προγράμματα

Η EPIDOSIS με την εκκίνηση της συνεργασίας θα αναλάβει την αναζήτηση ένταξής σε οποιαδήποτε χρηματοδοτικά και επιδοτούμενα προγράμματα όπως:

  • ΤΕΠΙΧ
  • Προγράμματα ΕΣΠΑ
  • Προγράμματα Αναπτυξιακού Νόμου 4399/2016

Marketing & Business Development Support

To συμβουλευτικό τμήμα της EPIDOSIS με τη βοήθεια ενός εξειδικευμένου επιτελείου μπορεί να διαμορφώσει για εσάς μια ολοκληρωμένη πρόταση marketing και branding mentoring αναλαμβάνοντας την ανάπτυξη εταιρικών ιστοσελίδων, e-shop ακόμα και τη στρατηγική προώθησης στο web και τα social media  καθώς και την ανάπτυξη διαφημιστικού υλικού και video.

Κάθε έργο επιβλέπεται από εμάς έχοντας διαρκή επαφή με την ομάδα υλοποίησης προκειμένου να εξασφαλίσει το ιδανικό αποτέλεσμα και την απόλυτη επιτυχία της προωθητικής καμπάνιας.

Παράλληλα, θα σας παρέχει τακτικά reports προόδου, αλλά και training sessions, μέσα από τα οποία θα μπορείτε να εμπλουτίσετε τις γνώσεις και τις δεξιότητές σας σχετικά με τη διαχείριση των λογαριασμών σας social media.

Ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών εταιριών e-shop

Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, η οικονομία της Ευρωπαϊκής Ένωσης μπορεί να προσφέρει μια σειρά από επιλογές με σημαντικά πλεονεκτήματα για την ανάπτυξη μιας ευέλικτης και ανταγωνιστικής ηλεκτρονικής επιχείρησης, καταρρίπτοντας τα οικονομικά σύνορα και ξεπερνώντας τα «στεγανά» μιας τοπικής εταιρίας. Ενδεικτικά δείτε παρακάτω τις εναλλακτικές που μπορούν να προκύψουν εντός των χωρών της ενωμένης Ευρώπης:

Ι. Drop shipping: H νέα τάση των e-shops

Βασικό του πλεονέκτημα είναι ότι εκμηδενίζει, σχεδόν, το απαιτούμενο κεφάλαιο έναρξης, καθώς απαλλάσσει το e-shop από την ανάγκη προαγοράς (stock) και αποθήκευσης των προϊόντων. Η όλη διαδικασία έχει κοινά στοιχεία με τις τριγωνικές συναλλαγές, όπως τις γνωρίζουμε. Το e-shop λαμβάνει την παραγγελία από τον πελάτη από τον οποίο εισπράττει την αξία της λιανικής πώλησης, πληρώνει την αξία της χονδρικής στον χονδρέμπορο και αυτό αποστέλλει απευθείας το προϊόν στον τελικό πελάτη.

ΙΙ. Ίδρυση - Σύσταση εταιρείας στην Βουλγαρία, Κύπρο ή Πολωνία

Μέσα σε ελάχιστες ημέρες μπορείτε να αποκτήσετε ΑΦΜ και εταιρικούς τραπεζικούς λογαριασμούς όψεως, ενώ η πλήρης ενεργοποίηση θα ολοκληρωθεί σε 10-15 εργάσιμες ημέρες. Ταυτόχρονα, η εταιρεία σας θα εισαχθεί στο σύστημα VIES και θα αποκτήσει ευρωπαϊκό ΑΦΜ και τελωνειακό αριθμό EORI το οποίο αφορά διεθνείς συναλλαγές με τρίτες χώρες.

III. Υποκατάστημα αλλοδαπής με έδρα μια άλλη Ευρωπαϊκή χώρα

Η ίδρυση υποκαταστήματος στην Ελλάδα είναι μια διαδικασία εξαιρετικά απλή και σύντομη, με σκοπό να πετύχουμε όλες τις φορολογικές διευκολύνσεις που προσφέρει το σύστημα των συγκεκριμένων ευρωπαϊκών χωρών χωρίς να διακόψετε την επιχειρηματική σας δραστηριότητα στην Ελλάδα

IV. Ready Made Companies (RMC)

Οι RMC αποτελούν άμεσα διαθέσιμες εταιρείες με ΑΦΜ, πλήρως ενταγμένες στο σύστημα VIES. Σας δίνουν την δυνατότητα να αποκτήσετε μια έτοιμη εταιρεία, με πλήρη φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα και όλα τα απαραίτητα πιστοποιητικά σε μία μόλις ημέρα.

 PoweredbyEpidosis2

Η παρούσα ανάρτηση έχει αμιγώς ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν αποτελεί μέρος εξειδικευμένης παροχής συμβουλών. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για την ευέλικτες μορφές ίδρυσης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος μπορείτε να επικοινωνήσετε άμεσα με την έμπειρη ομάδα της EPIDOSIS στο 2310 477725 ή συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας ΕΔΩ για να κλείσουμε ένα δωρεάν ραντεβού και να συζητήσουμε για τον Εξατομικευμένο Φοροσχεδιασμό και την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.

img01
Νέο Επιχειρείν: Δεκαπλασιάστηκε (!) η ζήτηση για δημιουργία e-shop! Γνωρίστε το #PoweredbyEPIDOSIS
Epidosis

Επικοινωνήστε άμεσα με έναν εκπρόσωπο της Epidosis και λάβετε εξατομικευμένη συμβουλευτική και λογιστικό φοροσχεδιασμό για την επιχείρηση σας.

Created by   

MENU